Індивідуальні, групові, фронтальні форми
роботи створюють ігрові ситуації на уроці, сприяють прояву творчої активності
учнів. Ефективно використовую на уроках інтерактивні методи навчання: інтерактивну гру «Ланцюжок», інтерактивний метод «Гірлянда
асоціацій», інтерактивний прийом «Займи
свою позицію»,
вправи «Мікрофон», «Незакінчені
речення», «Правильна послідовність». Для активізації емоцій та почуттів учнів використовую такі вправи: «Спрямована
зорова уява» (уявити образи, розглядаючи певний об’єкт, відчути текстуру, настрій,
запах, звук, гаму кольорів); «Стимуляція
почуттів» (активізація спогадів щодо загального враження від екскурсії,
виставки, ...); «Оживлення»
(ототожнення себе з певним обєктом мистецтва).
|