Учні 5-х класів активні, ініціативні, впевнені у своїх вміннях та навичках, які вони отримали у початковій школі. Під час вивчення нової технології вони виготовляють вироби і прагнуть зробити свою роботу унікальною та індивідуальною. Для розвитку їх творчого потенціалу необхідно застосовувати особистісно-зорієнтований підхід, та дати можливість кожному оздобити свій виріб за власними уподобаннями.
Індивідуальні, групові, фронтальні форми
роботи створюють ігрові ситуації на уроці, сприяють прояву творчої активності
учнів. Ефективно використовую на уроках інтерактивні методи навчання: ... Читати далі »
Українська народна іграшка – цілісний
культурний феномен. Через неї передається і зберігається соціально-культурний
досвід, зокрема, виховний та художній, здійснюється зв'язок поколінь. Гра з
народною іграшкою є важливим засобом національного виховання. Дитяча народна іграшка – це важливий елемент народної культури. Українські
народні ляльки (саморобні, хатні) у своїй образній основі є втіленням добра і
лагідності. В ляльці власне фрагментарно поданий і портрет онуки, і автопортрет
бабусі в дитинстві. Тому в такій ляльці, в її пластично-декоративній основі
більш глибоко і правдиво виражені національні, місцево-етнічні на
... Читати далі »
На різних етапах навчання необхідно проводити поточний та підсумковий контроль рівня навчальних досягнень учнів. Учитель може обрати різноманітні форми такого контролю: усне чи письмове опитування, робота на картках, самостійна робота, тестові завдання, практична або лабораторна робота, При цьому застосовують індивідуальні, фронтальні чи групові форми роботи. Проведення нестандартних уроків: урок-гра, урок-екскурсія, урок-конкурс підвищуютьмотивацію до навчаннята... Читати далі »
Перша частина варіативного модуля "Технологія виготовлення м'якої іграшки" завершилась. Мої учениці виготовили м'які іграшки. Запрошую до кінозалу та ГАЛЕРЕЇ переглянути, що у нас вийшло. Творіть разом з нами!
Починаючи новий розділ програми учитель прагне знайти якомога більше цікавого матеріалу та донести його своїм учням. Іноді доводиться пригадувати добре забуті техніки виконання виробів, які пропонує нова прогама, особливо з предмету "Технології". За програмою 10-11 класів можна опанувати техніки квілінгу, ниткової графіки, айріс фолдінгу. Всі вони пов'язані матеріалом, який використовується під час роботи - це папір. Для класів, які не поділяються за гендерним принципом якраз підходять такі теми, оскільки техніку роботи з папером учні знають з початкової школи. Учитель лише вдосконалює вміння та навички та навчає новим прийомам, характерним для конкретного виду діяльності.
Учителі завжди прагнуть створити щось нове, неіснуюче та власним прикладом заохочують своїх учнів до розробки оригінальних проектів. Плетіння спицями може бути цікавим, якщо до звичайного в'язаного виробу додати відповідне оздоблення. Шкарпетки у вигляді Діда Мороза та Снігуроньки стануть улюбленими, а сам процес їх виготовлення перетвориться на гру.
Запрошую до ГАЛЕРЕЇ переглянути нові ідеї для творчості. Творіть разом з нами!
Варіативні модулі з технологій у 10-11 класах дозволяють обирати теми проектної діяльності не лише за матеріальною базою, а й з урахуванням інтересів учнів. Модуль "Технологія виготовлення листівок" дає необмежені можливості для дитячої творчості, оскільки листівки виготовляють, використовуючи різні доступні матеріали.
Учні ознайомлюються з історією виникнення листівок, видами листівок, матеріаламми та інструментами для їх виготовлення та опановують технлогію створення листівок.
Для кращого засвоєння навчального матеріалу доцільно використовува
... Читати далі »
За новою навчальною програмою у 5-6 класах почалась варіативна складова.
Оскільки діти дуже полюбляють гратись іграшками, тому у 5 класі доцільно обрати модуль "Технологія виготовлення м'якої іграшки". У першому розділі учні ознайомились з видами м’яких іграшок; матеріалами,
інструментами, пристосуваннями, які використовуються для їх виготовлення, виготовили та оздобили м’які іграшки за зразком.