Останній
етап проектної діяльності – захист проектів.
Для цього
доцільно провести виставку учнівських виробів. Виставки допомагають учителю
показати результат своєї та учнівської діяльності, але й побачити типові
помилки у своїй роботі.
Разом з
учнями визначають переможців. Всі роботи оформляють на стенди та передають
класним керівникам для демонстрації на батьківських зборах. Тому що у
виготовленні цих робіт є і заслуга батьків – це і моральна підтримка, і
матеріальна; і гордість за успіхи та досягнення своїх дітей.
Форми захисту творчих проектів:
-5 – 6 класи – виставка,
виставка-ярмарок;
7 – 9 класи – вечори
спілкування, екскурсії до шкільного музею «Українська вишивка», свято «Вишивала
я рушник».
Об'єкти праці
Для кожного
класу необхідно підібрати вироби, які б зацікавили дітей, і не повторювались у
5-9 класах:
5 клас – папка для трудового навчання,
м’яка іграшка, виконані в техніці аплікації.
-«Метелики» виконуються початковими швами, вирізаються
по контуру і оформляються у вигляді прикраси на одяг.
- «Рибки» - виконуються початковими швами,
оформляються у вигляді акваріума, оздоблюються шнурами, бісером, китицями.
6 клас – подушечка для голок, виконується
технікою «хрестик», «штапівка»,
розміром 80х80 мм, оздоблена помпонами, китицями, торочками, бісером.
- М’ячик, лялька – техніка виконання м’яка
іграшка.
7 клас – сумка з квадратів, техніка
виконання плетіння гачком
- Шапочка плетена спицями.
-український рушничок, виконується технікою «мережки»,
«хрестик», оздоблюється орнаментом, торочками, бісером.
-Плетений пояс, техніка виконання «макраме».
8 клас – сувенірний конверт, виконується
техніками лічильної гладі, оздоблюється китицями, шнурами, тасьмою, бісером.
- прикраси до одягу, виконуються вишивкою бісером,
лелітками, шнурами, тасьмою.
9 клас – комплексний виріб, виконується в
різних технологіях, які вивчались в 5-9 класах.
|