На різних етапах уроку використовуються наочні посібники, які учитель може придбати у магазині, замовити на виробництві або виготовити власноруч. На уроках обслуговуючої праці використання наочності необхідно, оскільки учні не зрозуміють, що вони виготовляють, якщо не побачать на власні очі. Тому завдання учителя при плануванні навчального процесу полягає в тому, щоб підібрати такий об'єкт праці, який буде ним спроектований та виготовлений в якості зразка. Учитель зможе оцінити складність роботи, підготувати презентацію по технології виготовлення цього виробу. Кінцева мета практичної діяльності буде визначена на початку роботи. Учні хочуть робити те, що ім цікаво та подобається. І якщо учитель з інтересом та захопленням підійде до створення об'єктів праці, то і учні теж захочуть створювати нові вироби. Навіть виконуючи виріб за зразком, можна розвивати творчі здібності, запропонувавши учням оздобити виріб за власним вибором. Зразки об'єктів праці ви можете переглянути в розілі "Галереї" "Об'єкти праці"
|